A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi. (O. Paler)

sâmbătă, 9 septembrie 2023

O ultimă dată nu e niciodată...



Mă râcâie și mă cutremur din temelie

Emoțiile ținute în frâu mă copleșesc

Rămâne întrebarea în aer: îți va fi vreodată de ajuns pion nebun?

De câte ori vei arde și vei reface scrum?

Vocea pe fundal, încerc să mă calmez

Drama nu capătă proporții dacă eu n-o alimentez

Ard de nerăbdare și nu pot să maschez

Un singur om, o singură inimă

Voi scrie despre tine o viață întreagă se pare

Ca de fiecare dată, atâtea spaime și neliniști doar cu o atingere le liniștești

Atât de multe voiam să le cunosc

Dacă nu sunt alături de tine, nici măcar nu le prețuiesc

Învață-mă despre toate, te pot asculta oricât

Fă-mi unpic de loc atâta măcar cât să mă adun.

Ce ești tu omule de mereu mă răscolești?

Îmi spui că sunt la fel și că nu m-am schimbat deloc

Eu nu simt asta...

Mă simt bătrână și obosită așteptând...semne și răspunsuri ce nu mai vin

Mi-e dor de neștiință și de dulceața zorilor

Adevărul a rămas în ceață ca atunci când universul nostru părea infinit...

Oricât te-aș ocoli, oricât mă arunc din calea ta, tot n-ajung la sfârșit...

Ușa a stat deschisă, tu ai rămas tot indecis...

Poate că nu mai știu unde mă îndrept și în ciuda vremii ce te condamnă

Rămân sperând la un soare, în ploaia unui dor

Tratamentul meu rămâne zâmbetul tău

Și nu există dor mai mare și gol mai sfâșietor ca atunci când nu te aud...

Și dacă dragostea dispare, a mea de ce încă suspină?

Poate că nu am fost niciodată ce îți trebuia.. mi-am frânt inima și am creat doar dependență... dar cum să opresc asta? De cât timp mai are nevoie timpul? Toamna e iar aici, mai încerc încă o dată să nu mă scufund cu tot cu inima mea toantă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu