A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi. (O. Paler)

joi, 14 septembrie 2017

Fă din mine LUMINĂ, babe!


Învie flori pe care le credeam ofilite, moarte. Sentimente ce prind contur ies puternic la suprafață. Speranța se cuibărește în inima mea. Vreau să fiu cu tine. Nu vreau să mă pierd pe mine. Nu vreau să stârnești furtuni ale sufletului dacă nu ești pregătit să le înfrunți și să te implici. Nu vreau să mă mai minți. Dacă nu uzi o floare, ea se ofilește. Nu-mi otrăvi frunzele te rog! Nu deveni o stafie din noaptea trecutului...

Vreau doar să-ți știu zâmbetul. Ploaia să mă alinte în noroaie atâta timp cât fac ce mi-am dorit. E în regulă. Tot ce cer e adevăr și simțire.

Cuprinde-mă în aripi, baby tu chiar știi cum să mă chemi...

Îți mai amintești cum era? Îți amintești liniștea ce domnea, focul ce ne încălzea?  Zâmbetul de dimineață, copilul din noi ce ieșea la suprafață? My precious moments...

Când sunt cu tine, totul devine epic, deplin. Timpul capătă alte nuanțe, mă îmbăt de atâta viață. Fiecare moment, fiecare respirație devine o poveste. Ceea ce stârnești în mine e mai presus de cuvinte, mă fascinează tot ceea ce simt. Ma intrigi, ma atati, ma agiti, ma cuprinzi. Starnesti in mine atat de multe lucruri. Sunt uimită de toate. Te rog nu mai face pe nebunu cu mine. Danseaza cu mine, nu-mi mai intinde limitele suportabilitatii. Timpul e cel mai mare criminal.

Tu stii...suntem frumoși și când nu zâmbim, ne jucăm chiar și când e inoportun. Nu contează cine face primul saltul, oricum ne scoatem din minți unul pe altul. În loc să te scriu pe foi n-ar fi mai bine să știm de fapt ce ne doare pe noi?

Hai să ne ținem unul de celălalt. Sau desenează-mi o hartă ca să nu mă mai rătăcesc. Învață să spui ceva când vezi că nu mai pot și alunec. Incearca...Poate că o să țină...

Suntem în altă lume amândoi, nimeni nu ne ghidează dar ceva ne ține parca.

Eu văd în tine totul, te rog nu mă mai întoarce pe dos! Mă doare dragostea până la os si mă împrăștii ușor atunci când nu mă mai atingi, când nu-mi mai vorbești. Te văd din nou cum te îndepărtezi. Nu mai e nimic de spus. Mi-am adunat răspunsuri și experiențe.

Visele mă poartă peste mări, trag ușa după mine și închid...

2 comentarii:

  1. I blog frequently and I seriously appreciate your content.
    The article has truly peaked my interest. I am going to take a note of your website
    and keep checking for new details about once a week. I subscribed to your RSS feed too.

    RăspundețiȘtergere