A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi. (O. Paler)

vineri, 30 septembrie 2016

Soarele e unul...


Dacă vezi sau nici măcar...nici nu mai contează. Poți să ai dar să îi dai drumul...

Uneori chiar și eu rămân fără cuvinte iar modul cum se derulează anumite lucruri mă lasă cu mintea rătăcită. Ești o ființă atât de ciudată...mă zăpăcești complet.

Cu toate astea...nu poți obliga pe nimeni să te iubească sau să simtă așa cum simți tu. Nu pot proceda ca tine dar te-am răbdat destul. Enough is enough. 

Îți înțeleg motivațiile și faptul că ți-ai clădit o viață..fără mine. E dreptul fiecăruia să meargă mai departe. Nu-ți scuz faptul că nu vorbești limpede, că nu simplifici, că spui una și faci alta, că te joci cu mine și apoi te comporți de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. Îmi vii mie cu toate prostiile neverosimile. Și culmea, tot tu cu gura mare.. 

Nici măcar nu pot să fiu supărată pe tine. Cine sunt eu ca să-ți impun lucruri sau ca să-ți spun ce să faci...e viața ta.  Nu te pot obliga să mă vrei în viața ta. Fiecare alege pentru sine ce crede de cuviință. Mă doare totuși..eu am rămas agățată, tu mi-ai dat demult drumul...

Nici nu pot să dau vina pe tine..Este ceea ce este. Suntem oameni mari. Ne asumăm ceea ce facem. Am dreptul la iubire, ca și tine, am dreptul să trăiesc frumos, să fiu fericită și îmi doresc o persoană care să-și dorească cu adevărat să fie cu mine, să vrea să fac parte din viața lui, din visele și dorințele sale.

Cine a spus că viața e ușoară? Viața nu e o ecuație care echilibrează totul dacă toți factorii sunt corecți. E o ecuație care nu se rezolvă niciodată...

Sunt lucruri care nu ne fac bine atunci când le aflăm dar totuși..e mai bun adevărul.

Rău e că am căutat, nu te oprești mereu la timp...
Am întrebat și am aflat...
Am încercat să nu fug, vroiam să mai rămân...dar nimic nu mai era la fel, nu mai era nimic pentru mine.

Mi-ar fi placut sa fii tu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu