A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi. (O. Paler)

sâmbătă, 22 mai 2021

Același tu...


Te-am visat aseara, imi zambeai cum o faceai tu mereu si-mi povesteai chestii cu acelasi entuziasm. Oare cat ne-om fi schimbat? N-am sunat, nu ti-am scris, mi-am vazut de ale mele, dar gandurile mele...tot despre tine sunt. Locuri noi, oameni noi dar..nostalgii inapoi. Te-am blocat oriunde, ma intreb de ce nu pleci?


Mi-e dor de noi si ma intreb ce vad ochii tai, pe unde iti umbla pasii si ce iti bucura inima...iar ma ratacesc in acelasi labirint, cum sa ies de aici, cum sa uit ca existi? Imi tot spun: nu te mai purta asa! Dar tu imi faci parca vraji, nu ma invat minte. Umerii imi sunt tristi si goi cand nu ma atingi, mi-e dor de povesti dar trebuie sa ma obisnuiesc: tu doar taci...

In mine striga Universul..de unde vin si unde ma regasesc? Unde se duc visele ce mor asa usor? Ce antidot e pentru departe?
Gustul tau nu l-am uitat chiar de esti demult plecat...poate ca doar mi-am hranit iluzia si zau ca as vrea sa ma trezesc din somnul asta adanc dar pare cumva ca visul e pe bune...

Am senzatia ca te cunosc din alta viata si cand ma luai de mana aveam senzatia ca sunt in locul potrivit, ca totul merita. Poate ca de aia mi-e atat de greu sa ma desprind. Ce simt cand suntem impreuna, nu am mai regasit niciunde. Fiorul nemuritor. Poate ca nu am descoperit inca cum sa ma opresc, cum sa te inec..

Stiu ca si tu ai fost ranit, buzele sunt armele, de aia zici tuturor ca nimic nu conteaza de fapt. Activezi ghimpii ca si mine, micule arici. Tu duci luptele in umbra, in singuratate, dar inima ta stie mai bine decat tine, orice ai spune tu, eu te stiu. Ma arde soarele dar eu tot il iubesc! Poate ca asa suntem noi ca vremea de afara,  instabili emotionali, dependenta de nod in gat. Iubirea e dulce si amara, urca si coboara. Poate asa iubesc nebunii desi ne plangem, e ca un drog.

Sub vraja ta încă plutesc si stiu ca în orice e un mesaj ascuns...înca te mai strig, învăț, ma ascund in deja-vu. Cand sufletu-mi cuprinzi stii bine ca ma arunc in abis. Lasa-ma sa mai visez, mai ramai putin cu mine, sufar de dor. Maine facem iar totu' pe dos dar astazi inca este...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu